Wakacyjne lektury

Pomyślałam, że pierwszy lipcowy post stanowi doskonałą okazję do zaprezentowania wybranych książek na wakacje. Pisałam ostatnio, że zamierzam do końca roku zrobić przerwę w korzystaniu z biblioteki i czytać jedynie własne książki. Postanowiłam realizację tego planu rozpocząć od udrapowania letniego stosu. Przejrzałam zatem półki i wybrałam kilka tytułów, które zamierzam przeczytać do końca września. Myślę, że stanowią ciekawy zbiór wakacyjnych lektur: urozmaicone tematycznie, lekkie, ale i interesujące: zabiorą mnie w literackie podróże w różne zakątki świata.

Zdjęcie zrobiłam w mojej ulubionej letniej czytelni, czyli na zielonym balkonie przy trelach niezwykle aktywnych ptaków :)



Od dołu:

- Palmy na śniegu, Luz Gabas

- Botanika duszy, Elizabeth Gilbert

- Czas motyli, Julia Alvarez

- Córka fortuny, Isabel Allende

- Dom w Fezie, Suzanna Clarke

- Pistacja w Krainie Smoków. Chiny inaczej, Małgorzata Błońskam Adrian Chimiak

- W miasteczku długowieczności, Tracey Lawson

- Ostatni kucharz chiński, Nicole Mones









*****UPDATE*****

Po zastanowieniu do stosu dorzuciłam jeszcze dwa tytuły:
- Ostatnie lato w Mayfair, Theresa Revay
- Pruska zagadka, Piotr Schmandt

Na przeczytanie do końca września czeka zatem dziesięć powieści.
Zobaczymy, czy dam radę :)

Komentarze

  1. Ja czytałam tylko "Ostatniego kucharza chińskiego" - świetna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie :)
      Kupiłam ją za 5 albo 10 zł w tesco, bo uwiodła mnie okładka...
      Ciekawa jestem.
      Jakie lektury Ty planujesz na lato?

      Usuń
  2. Przebrnęłaś przez nową Gilbert? Jak wrażenia? Całość jest tak przyciężkawa jak poczatek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze nawet nie próbowałam ;(
      Póki co czytam cztery inne tytuły.
      Może sięgnę po nią na jesieni....

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki