Wakacje na wyspie

Od soboty jestem w raju :)

Otacza mnie morze, mam mnóstwo czasu na czytanie, okno w sypialni wychodzi na jedną z najpiękniejszych bibliotek na świecie, codziennie świeci słońce, ale nie ma upałów, a miejsce, w którym mieszkam jest rajem dla każdego mola książkowego. Spędzam wakacje na Bornholmie :)

A oto dowody:

Biblioteka:



Do własnej dyspozycji mamy sypialnię i pokój dzienny. A w nim idealne warunki do czytania. Oprócz dwóch fioletowych kanap, moja ulubiona otomana...:

... a na niej urlopowy stosik:
Kolekcjonerka perfum, Kathleen Tessaro (już przeczytana)
Tunel, Magdalena Parys
Trzeci brzeg Styksu, Krzysztof Beśka
Cztery pory roku, Borys Akunin











W całym pokoju i w sypialni mnóstwo książek. Niestety wszystkie po duńsku. Pozostało mi więc oglądanie okładek. Sporo tu znajomych nazwisk. Moi gospodarze są wielbicielami skandynawskich kryminałów:


Na tej półce obok siebie stoją Zadie Smith  I.B. Singer. To jak u mnie :)

Chyba nie muszę dodawać, że czuję się tu jak w domu?

Zdjęcia z wyspy i krótką relację zamieszczę na blogu po powrocie...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki