Styczniowe zakupy

Choć rok jeszcze młody, to zdążyłam już odebrać dwie paczki z książkami - obie były efektem sporych poświątecznych wyprzedaży. Zdecydowałam się na zakup kilku tytułów wydanych w 2017, i kilku nieco starszych, zanim całkowicie zaleją nas tegoroczne nowości.

Pierwsza paczka była z nieprzeczytane.pl. Pod pod koniec grudnia sprzedawano tam bestsellery 2017 w bardzo dobrych cenach. Zrobił się z tego taki oto stos:


Drugą paczkę odebrałam w miniony piątek. To efekt zimowej wyprzedaży w empiku: poniższe tytuły kupiłam z 40% lub 50% zniżką (promocja trwa chyba jeszcze do jutra...).


A Wy?
Zrobiliście już pierwsze książkowe zakupy w tym roku?

Komentarze

  1. Piękne zakupy:)
    Sonata Gustava rewelacyjna, zrobiła na mnie wielkie wrażenie.
    Ishiguro świetny.
    Pachinko właśnie czytam
    Drwale i Lustro północy czekają na swoją kolej. Co do pozostałych pozycji, to czekam na twoja opinię. Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czytać :)
      Za zakupów też się bardzo cieszę. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Będziesz miała co czytać :)
    Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ten pierwszy zestaw przygarnęłabym w całości. No, może poza "Drwalami", bo mam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki