Stosik zamiast

Niestety nie udało mi się w tym roku pojechać na Festiwal Conrada do Krakowa.
W ramach zadośćuczynienia postanowiłam więc zrobić to, co w takiej sytuacji pomaga najlepiej, czyli zamówić kilka nowych książek :)

Po porównaniu cen na kilku portalach zdecydowałam się na www.czytam.pl - kięgarnię internetową, w której książki zamawiałam już po raz drugi. I na pewno nie ostatni. Duży wybór tytułów, bardzo atrakcyjne ceny, także nowości, i szybki termin realizacji przekonują już na wstępie. Ponadto wszystkie książki dotarły do mnie w absolutnie idealnym stanie (a każdy, kto regularnie kupuje książki w internecie wie, że czasami ich stan potrafi bardzo negatywnie zaskoczyć).

Paczka została bardzo starannie zawinięta w czarną folię:


W środku były dwa kartonowe pudełka:

A w nich znajdowały się zamówione tytuły oraz prezent od księgarni, czyli leżąca na samej górze książka Galapagos Henry'ego Nichollsa. Ucieszyłam się z niej nie tylko dlatego, że lubię niespodzianki, ale i dlatego, że tytuł ten miałam na liście zakupów :)


A teraz siedzę i podziwiam moje najnowsze książkowe nabytki :)

A co u was nowego na półkach? Gdzie kupujecie książki?

Komentarze

  1. Ojej, cudny stosik! <3
    U mnie w następnym miesiącu (mam nadzieję) pojawi się taki. Tylko znajdę jakieś dobre ceny. :)
    Za dużo premier, za mało czasu na czytanie!
    Pozdrawiam.

    zamknietawpozytywce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że cudny :)
      Obecnie sporo jest tanich księgarni internetowych i dużo promocji. Na pewno coś znajdziesz. Udanych zakupów!

      Usuń
  2. Piękny stos :) Na czytam.pl też czasem zamawiam. Mam "Terror", chętnie przygarnęłabym "Księgę nocnych kobiet" i "Winlandię". Nie miałam pojęcia, że wznowili "Zamknięte drzwi" - bardzo dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że "Zamknięte drzwi" są bardzo dobrą książką. Czytałam i oceniłam wysoko. Zresztą wszystkie powieści Szabo są dobre. :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę na lekturę "Zamkniętych drzwi", bo czytałam dużo pozytywnych opinii o tej książce. To będzie moja pierwsza powieść Szabo.
      A egzemplarz z wydawnictwa Bona jest piękny :)
      Pozdrawiam Was!

      Usuń
  3. Nie będę oryginalna, gdy zapiszczę, że to cudny stosik, 1 pozycję mam, pozostałych bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny, to prawda :)
      Którą książkę masz?
      Na szczęście powoli zbliżają się Świeta, a to w końcu dobra okazja do sporządzenia długiej listy dla Mikołaja :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja także lubię księgarnię czytam.pl, chętnie robię tam zakupy. Ostatnio przerzuciłam się na bonito.pl - rabaty mają wprawdzie nieco niższe, za to odpadają koszty dostawy, bo zamówione książki można już następnego dnia odebrać w punkcie stacjonarnym (w kilku większych miastach w Polsce).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I stąd się bierze tzw. czytelnicza matematyka: porównywanie cen, procentów, kosztów dostawy... :)
      Dobrze, że mamy tak szeroki wybór księgarni i każdy może znaleźć odpowiednią dla siebie ofertę. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja na przykład kupuję w Szwajcarii, skąd wiozę kilkukilogramowy album przedstawiający zbiory muzealne Kunstmuseum Basel ;-)
    A na dworcu w Bernie kupiłam najnowszą Zadie Smith - po angielsku,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tak zwane zakupy spontaniczne - poza główną kategorią :) Też je chętnie uprawiam, jak doskonale wiesz. Fajnie, że zajrzałaś. Uściski!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Ostatni kucharz chiński, Nicole Mones