W tym miesiącu jeszcze nie było stosu...

... więc już śpieszę nadrobić to niedopatrzenie.

Wprawdzie po styczniowej orgii zakupowej obiecałam sobie wstrzemięźliwość. ALE wtedy nie znałam jeszcze TEGO miejsca w sieci. Natrafiłam na nie, jak to zwykle bywa, przypadkiem i przepadłam. Dlatego reklamuję teraz bezczelnie - dlaczego tylko mój regał ma pękać w szwach :)
Wszystkie książki, także świeżutkie nowości, kupiłam z 32% rabatem.

Oto one (fotografowane z lampą, ale za to w naturalnym środowisku):

Od góry:

- Tajemnica szkoły dla panien, Joanna Szwechłowicz

- Przewrotność dobra, Jolanta Kwiatkowska

- Między nami, Chris Cleave

- Kapelusz cały w czereśniach, Oriana Fallaci

- Sekrety róż, Elizabeth Camden

- Tysiąc jesieni Jacoba de Zoeta, David Mitchell

- Śpiewaj ogrody, Paweł Huelle

- Panowie herbaty, Hella S. Haasse

- A lasy wiecznie śpiewają, Trygve Gulbranssen




Od czego zacząć?
Który tytuł Was ciekawi?
Jaką recenzję chciałybyście przeczytać najwcześniej?

Komentarze

  1. jestem świeżo po Przewrotności dobra i zachwytów mi nie starcza, żeby opisać jak jest dobra. Koniecznie zacznij od niej. I tak przeczytasz w mig i będziesz miała czas na resztę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już Ci pisałam, "Przewrotność dobra" kupiłam pod wpływem Twojej pełnej zachwytów recenzji :)
      I w sumie masz rację, zacznę właśnie od niej. Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki