Zmiany na blogu i książki do rozdania

Tej pięknej lutowej niedzieli postanowiłam dokonać kilku zmian na blogu, które od dłuższego czasu chodziły mi po głowie.
Przede wszystkim pożegnałam dotychczasowy tytuł "Według Agi" i zastąpiłam go nowym: "Katalog tytułowy", który nawiązuje do starego, analogowego katalogowania książek w bibliotekach wg. tytułów, czyli dokładnie tak, jak posortowane są posty na blogu. Połączyłam więc tradycję z nowoczesnością :)
Adres bloga nie ulegnie zmianie. Z sentymentu i praktyczności.

Zmieniłam też nieco wygląd strony. Jest jaśniej i prościej i dzięki temu przejrzyściej. Ulubione zdjęcie pozostało w nagłówku, gdyż niezmiennie jest ulubione :)

Pomyślałam, że z okazji tych zmian rozlosuję wśród Was książki.
Do wyboru są trzy tytuły:


- Moje pierwsze osiemdziesiąt lat. Z Breslau do Izraela, Werner Ansorge (nowa, mam drugi egzemplarz) - przedwojenne wspomnienia żydowskiego mieszkańca Breslau oraz początków jego życia w Palestynie.

- Judasz całował wspaniale, Maira Papathanasopoulou (raz czytana) - małżeńskie rozterki trzydziestoparoletniej Greczynki, momentami zabawne, a czasem gorzkie.

- Ekspedycja Kolitz, Katarzyna Rygiel (raz czytana) - powieść przygodowa nawiązująca do Pana Samochodzika. Grupa studentów próbuje odkryć tajemnicę cysterskiego klasztoru na Pomorzu.






EDIT:
Losowanie przeprowadzone. Judasz całował wspaniale trafi do Rosemary, a Moje pierwsze osiemdziesiąt lat do Małgosi. Gratuluję i proszę o przesłanie mailem adresów pocztowych!

Komentarze

  1. O, to ja chętnie przygarnęłabym Judasza. 8-go są moje urodziny, może wygram sobie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym "Moje pierwsze osiemdziesiąt lat" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wzięłabym się za tematykę żydowską.
    "Moje pierwsze osiemdziesiąt lat"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. serce zatrzepotało do wspomnień żydowskich, ale ciągle o tym czytam, a o Grecji jeszcze nigdy, to może na tego Judasza się zapiszę. Jakby się okazało, że wygrałam, podam adres polski i odbiorę sobie przy następnej wizycie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki