Warszawskie zakupy

DWA dni w Warszawie całkowicie wystarczą, by maksymalnie obciążyć niewielki pierwotnie bagaż nowymi książkami. Ale nie mogłam się powstrzymać, zwłaszcza, że nie tylko tytuły, ale i ceny kusiły...


Z lewej stoją trzy tytuły z Wrzenia Świata. Podczas gdy ja sączyłam zielone smoothie przeglądając jakieś dziesięć książek wyszukanych na półkach, pracownicy wprowadzili ofertę z okazji Dnia Dziecka: 20% zniżki na wszystkie tytuły...

Życie na przekąskę, Monika Małkowska
Egipt: haram halal, Piotr Ibrahim Kalwas
Żony. W cieniu mistrzów rosyjskiej literatury, Alexandra Popoff

Ogromny stos w środku to wynik godziny spędzonej w Dedalusie w BUWie. Można tam trafić na niesamowite tytuły za śmieszne pieniądze:
Stacja Tajga, Petra Hůlová
Przeciwżycie, Philip Roth
Noc i dzień, Virginia Woolf
March, Geraldine Brooks
Dar Humboldta, Saul Bellow
Mama dookoła świata, Ofelia Grzelińska
Przez kraj ludzi, zwierząt i bogów, Antoni Ferdynand Ossendowski
Dzieje diabła od XII do XX wieku, Robert Muchembled
Historia uwodzenia. Od Antyku do dziś, Jean-Claude Bologne

Na koniec zajrzałam do nowej księgarni w Domu Braci Jabłkowskich, gdzie kupiłam (rozsądek się obudził) już "tylko" dwa tytuły. Ale za to jakie!
Wyspa łza, Joanna Bator
Dom. Krótka historia idei, Witold Rybczyński

Teraz już naprawdę mój regał pęka w szwach i nie ma na nim miejsca na kolejne książki. Pozostaje mi tylko zwiększyć tempo czytania... :))

Komentarze

  1. Gratuluję zdobyczy i życzę miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa Twojej refleksji na temat Dziejów diabła, mnie ta książka zawiodła... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać, dlaczego się na niej zawiodłaś?

      Usuń
  3. Ojej widzę same świetne książki :). Polecam "Żony...". Czytało się świetnie ;). Pozwoliły mi poznać pracę m.in. Tołstoja i Dostojewskiego "od kulis" :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki