Sobotnie zdobycze

Wczorajszy wypad po zakupy zaowocował nową porcją lektur, którymi chciałam się pochwalić :) Odebrana z poczty paczka z Weltbildu zawierała trzy książki, a ponieważ była sobota, to i moje ulubione czasopismo było dostępne od razu w dwóch wariantach :)
Wysokie obcasy
czytam namiętnie już od lat, jest to moim zdaniem najciekawszy magazyn dla kobiet, zawierający ambitne i interesujące artykuły. Ich lektura, to dla mnie zawsze wielka radość.

Co do książek, to na Czajkę miałam chrapkę już od dłuższego czasu. Niedawno przeczytałam o jej biografii autorstwa Pauliny Sołowianiuk pt. Ta piękna mitomanka, której pożądam i czekam, aż będzie w promocji. Bardzo jestem ciekawa te niezwykłej kobiety i jej książek. 
Obok Czajki w paczce były jeszcze Prawdziwe wspomnienia Mali K.. Ich bohaterka była kochanką wielkich książąt i samego następcy cesarskiego tronu Mikołaja II Romanowa oraz prima balleriną Baletu Cesarskiego w Petersburgu. Czytałam różne opinie na jej temat, zobaczymy, czy mi podejdzie.


Komentarze

  1. Czajką sama bym nie pogardziła. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czyli też się czaisz na Czajkę :)
      Może też Ci się uda ją taniej upolować?
      Powodzenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Kocie oko, Margaret Atwood