Nowości na mojej półce

Przyjaciółka przesłała mi kod uprawniający do 40% zniżki w księgarni ZNAKu. Szkoda, by się zmarnowała...
Zwłaszcza, że na wszystkie te książki miałam chrapkę, odkąd się dowiedziałam, że istnieją :)

W krainie kolibrów, Sofia Caspari
Tajemnica domu Helclów, Maryla Szymiczkowa
Epoka hipokryzji, Kamil Janicki  
Pałac. Biografia intymna, Beata Chomątowska
Usypać góry. Historie z Polesia, Małgorzata Szejnert
Antoine Cierplikowski. Król fryzjerów, fryzjer królów, Marta Orzeszyna

A u Was co nowego?

Komentarze

  1. "Sztukmistrz z Lublina" na imieniny. Jeden z moich ulubionych autorów ever. Nie umiem zdecydować, czy wolę jego teksty Nowojorskie, czy te o Sztetlach. Kiedy już się zna te i te, to człowiek sobie uświadamia porażający wymiar Zagłady i w ogóle tej wojny. Tabula rasa i wszystko od nowa. Szok! To też pokazuje, jak wiele my straciliśmy jako Polacy. Pozbawiono nas ważnej części naszej kultury i milionów sąsiadów, którzy tę kulturę współtworzyli.
    Polecam Singera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zazdroszczę!
      Ja na "Sztukmistrza" poluję od lat. Bez powodzenie niestety.
      Jak Tobie (albo osobie obdarowującej :) uda się znaleźć jeszcze jeden egzemplarz, to poproszę.
      Ja na jesień chcę się zabrać za biografię Singera autorstwa Tuszyńskiej. Podczas spotkania autorskiego w Berlinie tak pięknie opowiadała o jej powstawaniu, że jestem pewna, iż czytanie jej będzie wielką radością.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Kocie oko, Margaret Atwood