Styczniowe zakupy książkowe


W ubiegłym roku przybyły do mnie aż 152 nowe książki!
To dużo za dużo, biorąc pod uwagę, że rocznie czytam niecałe 50....

Postanowiłam więc więcej czytać i mniej kupować i na dobry początek roku złożyłam dwa zamówienia :))

Pierwszy z nich, to efekt mojej małej blogowej tradycji. Od kilku lat z ogromnym zainteresowaniem śledzę blogowe, a od niedawna także booktubowe i instagramowe podsumowania najlepszych książek mijającego roku. Porównuję, czytam opinie i w efekcie składam zamówienie Waszych najlepszych książek danego roku. 9 książkowych hitów minionego roku, po których sporo sobie obiecuję.
Z boku stoją trzy tytuły z polecenia ("Spadek") lub do przeczytania w ramach mojego Klubu Miłośniczek Książek ("Jedyna historia" i "Życie przed sobą").



Druga paczka przyszła z matrasa i jest wynikiem 74% zniżki na książki. Przy takich cenach nie mogłam się powstrzymać, a za sukes uważam fakt, że kupiłam jedynie sześć tytułów. Wszystkie od dawna miałam na oku i bardzo się z nich cieszę.



Ok, to tyle. Mam nadzieję zrobić przerwę w zamówieniach i kolejne książki kupić dopiero wiosną...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki