4 książki do zgarnięcia!

W najbliższą sobotę obchodzić będziemy Międzynarodowy Dzień Książki. Z tej okazji postanowiłam przyczynić się do popularyzacji czytelnictwa w Polsce i puścić w świat zestaw 4 książek.

Tytuły widoczne są na zdjęciu. Stan bardzo dobry, raz czytane (z wyjątkiem Diablicy, która jest nowa). Są to książki lekkie, łatwe i przyjemne, które z pewnością spodobają się nieco młodszym czytelnikom (17-25 lat), ale nie tylko.

Szczególnie zachęcam do udziału w zabawie osoby, które nie posiadają (jeszcze) bloga, ani wielu książek.

Co należy zrobić, by wziąć udział w losowaniu?
To proste:
Proszę o zostawienie komentarza z informacją, dlaczego akurat Ty powinnaś / powinieneś otrzymać ową paczkę z książkami.

Zgłoszenia przyjmuję do 23 kwietnia 2016, do godziny 12.00. Tego samego dnia na blogu ogłoszę zwycięzcę (którego wybiorę samodzielnie na podstawie komentarza).
Powodzenia!


----------- edit (23.04.2016,12:06) -----------

Kochani!
BARDZO serdecznie Wam dziękuję za udział w zabawie 
i tak rozbudowane, osobiste komentarze. 

Najchętniej obdarowałabym książkami Was wszystkich!

Ale niestety zestaw jest jeden i musiałam się zdecydować.
Uwierzcie mi, to było bardzo trudne zadanie.
Ale decyzja została podjęta...

Książki pojadą do pyśki 1998!

GRATULACJE!

Proszę C o kontakt mailowy i podanie adresu do wysyłki.

Wam wszystkim życzę zaczytanego Dnia Książki! 

Komentarze

  1. Powinnam otrzymać zestaw książek, ponieważ będzie to dobra pociecha w chorowaniu. A nawet jeśli zdążę ozdrowieć do czasu otrzymania paczki, to zbliża się długi weekend, który należy czytelniczo wykorzystać!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała ten zestaw wspaniałych książek. Wzbogaciły by one moją skromną biblioteczkę, a i moglabym zapoznac się z nieznanymi mi dotąd autorami. No i byłby to miły prezent na nadchodzące majowe urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.... jestem dobra z polskiego lecz praca argumentacyjna to nie moja rzecz :D. Ale spróbujmy. Uważam, że powinnam otrzymać ową paczkę pełną szczęścia, znaczy się książek oczywiście, ponieważ z wielką chęcią pochłonę kolejne zadrukowane stronice. Wszystkie książki, które mam w domu (a wraz z siostrą mamy całkiem sporą biblioteczkę) znam na pamięć, w księgarni same popularne i dobrze znane mi pozycje, do biblioteki już dawno nie przyszło nic nowego. Tylko siedzieć i się nudzić, bo e-book nie wchodzi w grę. Bo w czytaniu chodzi m. in. o to, by delektować się zapachem czytanej książki i dotykiem każdej przewróconej strony. A już niedługo wolne i jakoś odpocząć trzeba. Koniec końców nie ma lepszej formy wypoczynku niż siedzenie na dworze, na krzesełku, w jednej ręce książka a pod drugą, na stoliku, schłodzony sok z owoców.....
    Serdecznie pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkurzając półki w mojej całkiem już pokaźniej biblioteczce zauważyłam małą wyrwę, pustkę między książkami! Idąc tym tropem paczuszka z książkami byłaby idealna dla mnie, dopełniając smutną przerwę między moimi zbiorami!

    pozdrawiam,
    Franciszka

    http://miedzywymiarowefetysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niedawno miałam urodziny. Mimo tego, że najbliżsi znają moją książkową fobię, nigdy od nikogo książek nie dostałam w prezencie :( Co gorsza: mój chłopak do spółki z moim bratem strolowali mi tegoroczny prezent urodzinowy. Kupili mi... regał na książki. Pusty. I do tego sama musiałam go składać! Złożyłam, a co, niestety nadal jest on w większości pusty mimo, że staram się go zapchać (przekładam książki z miejsca na miejsce, żeby się ich wydawało więcej). Gdyby choć raz mi się poszczęściło i choć jeden raz wygrałabym lub dostała książki za free... mój piękny regał by się ucieszył, a ja mogłabym pokazać bratu i mężczyźnie środkowy palec :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój biblioteczka liczy około 40 pozycji i nigdy nie będzie większa.Kupuję 2-3 książki miesięcznie i tyle samo rozdaję.Znajomym i rodzinie z okazji urodzin,lub bez okazji.Czasem też odnosząc książki do biblioteki dokładam jakieś od siebie.Lubie czytać i czytam dużo ale nie lubie ,,magazynowania,,książek.Dlatego gdybym dostał te paczke z książkami to będą one u mnie tylko przez kilka tygodni.Po przeczytaniu ruszą w dalszą podróż.Pozdrawiam serdecznie.Adam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wraz z żoną zbieramy książki co jakiś czas uzupełniamy kolekcję nowymi ponieważ kiedyś chcielibyśmy stworzyć bibliotekę pełną książek z kominkiem i głębokimi fotelami ehh marzenia. Na razie zaś chętnie przyjmiemy pod nasze skrzydła te kilka książek,a w szczególności diablicę która mogłaby uzupełnić serię. Pozdrawiamy Michał i Emilia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otrzymać zestaw książek, ponieważ wiem, że będą przyjemnym odstresowaniem po nerwowym okresie matur, które piszę w tym roku (właściwie to za tydzień i powinnam się uczyć, czego nie robię) :) Poza tym, od bardzo dawna "poluję" na książkę pani Miszczuk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOo biorę udział :3
    Chciałabym wygrać zestaw książek, ponieważ jestem czytającą nastolatką, a ten gatunek chyba wymiera? :D Poza tym ostatnio mama mi mówi, ze za dużo książek kupuję i teraz mam "szlaban" na książki, więc taki zestaw czytelniczy, by się na prawdę przydał :D

    Jeśli jakimś cudem udałby mi się wygrać to podaję maila kontaktowego :3 monsterka-martyna@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem uzależniona od książek i bardzo bym chciała otrzymać twoją paczkę z książkami. Powodów jest wiele, ale to w skrócie chyba najważniejsze:
    1. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek i mieszczę się na styk w przedziale wiekowym ;)
    2. Po małej przepychance na półce moje książki zgodziły się udostępnić kawałek wolnego miejsca, akurat dla czterech książek. Nie może się ono zmarnować!
    3. Nie będą się u mnie czuły samotne. Gwarantuje im towarzystwo innych książek i na dodatek paru ludzi. Dodam, że domownicy znają zasady savoir vivre książkowego, więc odpowiednie traktowanie i szacunek gwarantowany.
    4. Poratujesz choć trochę moje finanse ;)
    Zakochana w książkach (mam nadzieje, że z wzajemnością) Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Sądzę, że powinnam otrzymać paczkę książek ponieważ kocham czytać książki.! <3 mogłabym je pochłaniać i nimi żyć. Dzień bez książki to dzień stracony. Czytam w każdej wolnej chwili przynajmniej kilka kartek, ewentualnie rodział, a przeważnie kończy sie na kilku rozdziałach. Niestety z powodów finansowych nie moge sobie pozwolić na kupno książek... zostają mi jedynie biblioteki a nawet jedna... do którtej mam niecałą godzinę drogi w jedną stronę, niestety... ale wytrwale czytam mimo wielu przeciwności ! ;) Sądzę że ludzie czytający książki są fajniejsi niż osoby ciągle używające telefonów komórkowych. Można poszerzyć swoją wyobraźnie, przenosić sie do innych światów i przeżywać wszytsko jakby sie było główną bohaterką. :) Lubie zaznaczać w książkach ważne według mnie cytaty, które odzwierciedlają często moje stany, w każdej książce znajde jakąś wskazówkę jak żyć. Niestety w wypożyczanych książkach nie stosowne jest pisać, ale we własnych raczej tak, zawsze można wrócić to zaznaczonych rzeczy. Dlatego myśle ze dzień, w który otrzymałabym książeczki byłby najwspanialszy i pamietny na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Kocie oko, Margaret Atwood