Książki 2020
W 2020 roku przeczytałam:
1. Potargana w miłości. O Agnieszce Osieckiej, Ula Ryciak; ocena: 5+
2. Ostatni ślad,Charlotte Link; ocena: 3
3. Północ i Południe, Elizabeth Gaskell, ocena: 3+
4. Pępowina, Majgull Axelsson, ocena: 5+
5. Tak będzie prościej, Przemysław Semczuk, ocena: 3+
6. Miasto Archipelag. Polska mniejszych miast, Filip Springer, ocena: 5
7. Kocie oko, Margaret Atwood, ocena: 5+
8. Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć, ocena: 4+
9. Ponad wszystko, Tanis Rideout
10. Mężczyźni objaśniają mi świat, Rebecca Solnit
11. Sto lat samotności, Gabriel Garcia Marquez
1. Potargana w miłości. O Agnieszce Osieckiej, Ula Ryciak; ocena: 5+
2. Ostatni ślad,Charlotte Link; ocena: 3
3. Północ i Południe, Elizabeth Gaskell, ocena: 3+
4. Pępowina, Majgull Axelsson, ocena: 5+
5. Tak będzie prościej, Przemysław Semczuk, ocena: 3+
6. Miasto Archipelag. Polska mniejszych miast, Filip Springer, ocena: 5
7. Kocie oko, Margaret Atwood, ocena: 5+
8. Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć, ocena: 4+
9. Ponad wszystko, Tanis Rideout
10. Mężczyźni objaśniają mi świat, Rebecca Solnit
11. Sto lat samotności, Gabriel Garcia Marquez
Komentarze
Prześlij komentarz