Update: STO książek, które BARDZO chcę przeczytać

Na początku 2017 roku ułożyłam listę STU książek, które BARDZO chcę przeczytać. Służy mi ona jako kierunkowskaz i przypomina o tytułach, na których lekturze szczególnie mi zależy i po których wiele sobie obiecuję.
Kolejność czytania ustalam przez losowanie.

W 2019 r. czytanie książek z listy szło mi lepiej niż rok temu. W sumie przeczytałam 7 książek, a 2 jeszcze czytam:

Reportaże, biografie, wspomnienia

Delhi. Stolica ze złota i snu, Rana Dasgupta; ocena: 4+ 
Głód, Martín Caparrós; ocena: -5
Niemiec. Wszystkie ucieczki Zygfryda, Włodzimierz Nowak; ocena: 5
Paryże Innej Europy, Błażej Brzostek; ocena: 5
Potargana w miłości. O Agnieszce Osieckiej, Ula Ryciak

Klasyka
Północ i Południe, Elizabeth Gaskell

Literatura piękna światowa
Księga szeptów, Varujan Vosganian; ocena: 5
W czasach, gdy ubywało światła, Eugen Ruge; ocena: 5+ 

Literatura piękna polska
Nieczułość, Martyna Bunda; ocena: 5


Na ich miejsce na listę wskoczyły nowe:

Reportaże, biografie, wspomnienia 
Becoming, Michelle Obama
Butowniczki, Charlotte Gordon
Jeden z nas, Asne Seierstad
Poniemieckie, Karolina Kuszyk
Przeprawa. Moja podróż do pęjniętego sercs Syrii, Samar Yazbek

Klasyka
Przeminęło z wiatrem, Margaret Mitchell

Literatura piękna światowa 
Granica zapomnienia, Siergiej Lebiediew

Połówka żółtego słońca, Chimamanda Ngozi Adichie

Literatura piękna polska 
Zimowla, Dominika Słowik



W 2020 chciałabym przeczytać jeszcze więcej tytułów z listy.

Tu znajdziecie całą listę STU książek, które BARDZO chcę przeczytać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instrukcja nadużycia, Alicja Urbanik-Kopeć

Chrapiący ptak. Rodzinna podróż przez stulecie biologii, Bernd Heinrich

Nowe książki